del 3

Där stod en solbränd kille, med blondt, blött hår och blåa ögon. Hans armar, bröst och mage fick mig att rysa till av välbehag.
- Hej...Henke? sa jag och hoppades innerligt att jag inte sagt fel namn.
- Du kom ihåg mig iallafall, sa han lite generat. Väsk-killen. Han skrattade till.
- Hur skulle jag glömma? sa jag med ett leende och slog honom skämtsamt på axeln.
- Väldigt sant! Hur har ni det då?
- Det är underbart, sa Sofia och jag i kör och började fnissa. Ni då?
- Haha, helt klart detsamma! han tvekade lite. Vill ni hänga med ut och äta ikväll? Han såg förväntansfull ut. Sofias blick sa mig att detta var helt okej.
- Absolut, vart ska vi ses? sa jag med röst där lyckan inte kunde döljas.
- Vi kan komma och hämta er, vart bor ni?
- På plaza de sol, kommer ni vid åtta?
- Absolut!
Vi log mot varandra och han gick bortåt mot sin solstol. Vad skulle jag ta på mig ikväll?

Kommentarer
Postat av: olivia

det går lite segt med att skriva 4an tycker jag...

2010-09-12 @ 10:20:00
URL: http://oclaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0