in my defens..

för att ta en break med historieberättandet ska jag skriva av mig om mina olycksheter. om jag nu har några.
det händer inte mycket nu alltså, jag gör alldeles för lite och pga det tråkiga vädret shoppar jag alldeles för mycket! men vad ska man göra då? sitter man hemma framför en film så äter man upp en hel påse ostbågar och en halv påse smågodis och hur bra mår man efter det? allt är bara skit med vädret.
efter ett prat med käre far längtar jag om ännu mer till grekland!! (två utropstecken var nödvändigt)
känner mig som besatt av tanken på sol, värme och vatten!
vad kan jag mer säga? jag sitter och tittar på min spegelbild i fönstret och känner mig uttråkad. en nattpromenad vore inte fel. synd att min kära vän bor på andra sidan staden.
nu har jag klagat färdigt och tänker fortsätta pina mina vänner!
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0