del 6

Hjärtat bultade så hårt att ljudet av ''På nära håll'' dämpades. Vi stod där länge och bara kysstes, allting kändes så rätt. Han släppte min haka och log mot mig.
- Du är så söt, sa han. Jag stod som förstenad. Är det något som är fel? Han såg ängslig ut och fick en gullig rynka i pannan.
- Nej, nej absolut inte! svarade jag. Jag blev lite chockad bara. Jag log. Han kunde inte veta att det bara hoppade av glädje inombords. Och jag måste fortfarande gå hem sa jag och kysste honom igen.
När jag sträckte mig efter min jacka kände jag hans varma andedräkt mot min nacke och hans muskulösa armar kring min kropp.
- Kommer du förbi imorgon då? viskade han nästan. Jag vände mig om och kollade in i de lysande, förväntansfulla, grön-bruna ögonen.
- Vill du det? frågade jag leende.
- Klart jag vill! Här, ta mitt nummer, sa han leende och gav mig en lapp med ett nerklottrat nummer på. Han kysste mig sen en sista gång innan jag lämnade lägenheten.
Nu var jag säker på två saker. Jag skulle ringa honom imorgon och..jag var kär. Bortom alla gränser.

fortsättning följer..

Kommentarer
Postat av: Maria

grym novell! helt fångad i historien! :)

2010-08-08 @ 11:03:11
URL: http://kmeh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0