del 2

En taxiresa senare satt vi i hotellrummets dubbelsäng med en pizza emellan oss. Utsvultna och trötta åt vi och fnittrade ibland hysteriskt åt ingenting. Allt prat om att leva livet började bli verklighet och morgondagen kunde inte komma snabbare. Vi somnade som små barn.

- Mmmm, 35 grader och sol! Kan det bli bättre? Sofia sträckte på sig i solstolen.
- Nej, sa jag. Inte alls! Försommaren i Sverige hade varit regnig och det fick oss att njuta ännu mer.
- Ska vi bada? Sofia tittade på mig lite busigt.
- Sisten i! skrek jag och sprang ner till havet med Sofia hack i häl. Vi snubblade över varandra ner i det turkosa vattnet och skrattade och skrek som galningar! När vi lugnat oss fick jag en hand på axeln.
- Felicia? en igenkännande mansröst sa mitt namn och jag vände mig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0